Коли дитині 7 років, LEGO сприяє розвитку дрібної моторики рук. Потім ці навички відходять на другий план, поступаючись місцем творчості.

У LEGO є багато мілких різнопланових яскравих деталей, які допомагають дітям створювати різні механізми та конструкції. У 1 класі діти легко засвоюють основи механіки, якщо мають наочний приклад – зразок, за яким виконується робота.

А ще LEGO розвиває в дітей навички ХХІ століття, особливо – критичне мислення, тому що зібравши модель за інструкцією, дитина розвиває в собі уважність та інші рутинні навички. А коли вже є проблематика – власний задум, коли учні самостійно модернізують модель, використовуючи свої знання, якраз і починає розвиватися критичне мислення.

Ми часто практикуємо роботу з LEGO, оскільки діти у захваті від можливості пофантазувати, попрацювати в парі або самостійно створити нову конструкцію. LEGO розвиває у дітей терпимість один до одного, вміння прислухатися до чужої думки.

LEGO — це не лише будування тривимірних проекцій, можливість бачити предмет з різних сторін, а й уміння комунікувати, будувати модель спілкування, яка знадобиться в дорослому житті.