Завдання з української мови на ІІ тиждень.

Зразок звуко-буквеного аналізу слова.

  • Розподіли іменники за родами у три стовпчики: Ч.р., С.р., Ж.р.
  • Всі слова пиши з малої букви. Розділові знаки ставити не потрібно.
  • Жовтим кольором замалюй двоскладові слова.
  • Зроби звуко-буквений аналіз слова стілець.

Вікно, дім, стіна, підлога, рама, стіл, стілець, ручка, скло, крісло, шафа, килим, холодильник, полиця, ліжко, диван.

  • Спиши текст.
  • Простим олівцем під лінійку підкресли основу речення (головні слова): підмет (хто або що виконує дію) і присудок (дія).
  • Блакитним кольором замалюй прикметники.
  • Зроби звуко-буквений аналіз слова країв.

Як лелеки весну принесли

Повертались лелеки з теплих країв. Дорогою зустріли птахи дівчину дивовижної вроди. Вона називалася Весною. Принесли її лелеки на своїх крилах у наш край. Опустили на засніжену землю. Під теплим поглядом красуні сніг розтанув. Почало все оживати, зеленіти.

  • Спиши текст.
  • Простим олівцем під лінійку підкресли основу речення (головні слова): підмет (хто або що виконує дію) і присудок (дія).
  • Блакитним кольором замалюй прикметники.
  • Зроби звуко-буквений аналіз слова хвою.

Мурашки

Весняне сонце розбудило від сну мурашок. Ожив метушливий мурашник. Маленькі комахи вибралися із зимових квартир. Вони почали ремонтувати своє житло. Мурашки носили тоненькі гілочки, суху хвою. Усі завзято працювали.

  • Спиши текст.
  • Жовтим кольором замалюй іменники-неістоти.
  • Дай одним словом письмові відповіді на питання. Для написання питань використовуй зелену пасту. Цей вид роботи називається встановлення зв’язків слів у реченні за допомогою питань.

Березень

Березень люди називають веселим святом світла. Березневе повітря приємно пахне ранньою весною. Чутливе вухо ловить перші звуки весни. Пробуджується в цю пору сонний ліс.

Повітря (що робить?) _____________;
пахне (що?) _____________;
повітря (яке?) _____________;
пахне (як?) _____________;
пахне (чим?) _____________;
весною (якою?) _____________.

  • Спиши текст.
  • Зеленим кольором замалюй дієслова.
  • Встанови зв’язок слів у реченні за допомогою питань.

Весна

Ясне сонце щедро сипле на сонну землю своє проміння. Швидко тане сніг. З горбків збігають дзвінкі струмочки. Уже набубнявіли на деревах бруньки. На лісових галявинах з'явилися ніжні проліски.

Сонце (що робить?) _____________;
сонце (яке?) _____________;
проміння (яке?) _____________;
землю (яку?) _____________;
сипле (як?) _____________;
сипле (куди?) _____________;
сипле (що?) _____________.

Звіт про виконання Надішліть учителю звіт про виконану роботу